Aktualności

Skargi, zażalenia, propozycje, wątpliwości oraz zmiany adresów blogów ect. zostawiajcie zawsze pod najnowszym postem.

# Zachęcam do skorzystania z zakładki "NOWE POSTY", którą znajdziecie w menu.
Dodatkowo jeśli macie propozycje NOWYCH KATEGORII - piszcie śmiało!

SZUKAM KOGOŚ CHĘTNEGO DO ZAJĘCIA SIĘ NOWYMI POSTAMI!



niedziela, 2 listopada 2014

190. Nowe posty #70


Rozdział 3 
Studenci nauk magicznych nie należeli do zbyt popularnych wśród obywateli. Kiedy wylęgali na ulice, nawet grabarze postanawiali wykorzystać zaległe urlopy, a cmentarze zamykano na cztery spusty. Co w gruncie rzeczy miało więcej sensu, niżby się mogło wydawać, a to dlatego, że kilka lat wcześniej zdesperowany uczeń postanowił ożywić trupa, by w ten sposób otrzymać podpis. Niestety, pomieszały mu się zaklęcia i przez dwa tygodnie za każdym razem, gdy ktoś wchodził na teren cmentarza, wszyscy zmarli wstawali z grobów. Doprowadziło to do dwóch ataków serca, czterech przypadków pomieszania zmysłów i próby samobójczej trupa (zakończonej fiaskiem; Włastymir stał się pewnego rodzaju maskotką cmentarza).

Bogini Aeis by Royal Bee
Rozdział IX 
Nareszcie jest! Po długich miesiącach przerwy rozdział IX ujrzał światło dzienne. Nastoletnia Julia uważana jest za inkarnację starożytnej bogini i ma z tym nie lada problem! Dotychczas z trudem udawało się jej nie zdradzać swojej prawdziwej toższamości przed pobożnymi kapłanami, jednak jak poradzi sobie w konfrontacji ze zwykłymi mieszkańcami Ardmoru? Jakby tego było mało, odnaleziono właśnie wcielenie innego boga, a Daniel, jedyny powiernik tajemnicy nastolatki, staje się coraz bardziej nerwowy i skryty. Czy Julii uda się stawić czoło nowym wyzwaniom?

Różowa koszula by Szwamka
20. Tomasz Kowalski
– Zazdrosny, dlaczego? – Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zadać tego pytania. Wtedy też dostrzegłam, że Michał, zamiast cały czas wgapiać się w ogień lub zabawiać Sarę, która znalazła się w jego pobliżu, gapił się na mnie. Odwróciłam się natychmiast, stając twarzą do Kowala, w dodatku zachowując przyzwoity dystans. To wcale nie był taki łatwy manewr – z trudem spojrzałam Kowalowi prosto w oczy, bo bez kontaktu wzrokowego czułam się pewniej, poza tym jego bliskość fizyczna... wcale mi nie przeszkadzała. Ten rodzaj dotyku, który mi zafundował, jedynie wzbudził moją ciekawość. W dodatku otrzymałam coś, czego jako kobieta dawno nie dostałam – uwagę mężczyzny. Jednak to zupełnie nie przypominało obsesji, którą miał na moim punkcie Czarek, tamto określiłabym jako przerażające. Natomiast Kowal – facet, który w jakiś niezrozumiały sposób mnie zachwycił – sprawił, że byłam cała w skowronkach. W mniej niż pół minuty! Nie chciałam wiedzieć, jak to zrobił, chciałam, żeby to... robił.

Kryształ Żywiołów by MatrixirtaM
Rozdział 4 - Samantha
- Już jesteśmy - odrzekł Jack po długotrwałej ciszy
Stanęliśmy tuż przed wysokimi i bogato udekorowanymi drzwiami. Po obu ich stronach stały wysokie zbroje, które swoim lekko przerażającym wyglądem dusiły dech w piersiach.
- A dokąd prowadzą te drzwi? - zapytałam
- Już za chwile się dowiesz - uśmiechnął się Jack
Wtem chwycił za klamkę i pchnął przed siebie. Zza drzwi wyskoczyła ogromna ilość światła, zdolna oślepić nie jednego.
- Wchodźcie - zawołał Jack, po czym wkroczył do jasnego pomieszczenia
Stałam w miejscu, myśląc czy tam wejść. Czułam się niezbyt pewnie. Ten średniowieczny klimat źle na mnie wpływał. I jeszcze ta przepowienia wcale nie pozwalała mi się skupić... Ta PRZEPOWIEDNIA, która wcale nie wróżyła nic dobrego.

[007] Strącona Rama
"Otoczył go cień, który miał otoczyć strzelca. Musnął jego policzek, zamiast policzka nieznajomego. Noc wcześniej zdarzyło się coś bardzo podobnego, więc wiedział idealnie, co się stanie. Zaraz ukarze się nóż, stopiony w ciemnej aurze, przejdą go dreszcze, pojawi się krew, gardło zwiąże strach, a stal wbiję się w jego bezbronne ciało. Zrobił to, ponieważ był po prostu zbyt odważny, zbyt lojalny, wobec czegoś dla niego nieznanego. Teraz zginie, ale bał się, że nadaremno."

3 komentarze:

  1. Przepraszam ale mam takie pytanie, zgłosiłam swój blog 18.10.2014r. i mój blog nie jest w spisie, nie ma też żadnej informacji pod komentarzem. Kiedy dostanę odpowiedz lub kiedy blog znajdzie się w spisie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o usunięcie mojego bloga ze spisu, zakładka thriller, horror. Tytuł: Kroniki rodu Senter: Solith
    Adres: http://2--kroniki-rodu-senter.blogspot.com/
    Dziękuję. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o zmienienie adresu i tytułu bloga :3
    Zakładka: FanFiction-> Harry Potter
    Dotychczasowy tytuł: Hogwart Huncwotów.
    Dotychczasowy adres: http://huncwoci-hogwart.blogspot.com/

    Zmiany:
    Tytuł: Time to end
    Adres: time-to-end.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń